مامانا من یه سونو تو ۳۴ هفته دارم بعد اون دیگه سونو نیس؟

۳ پاسخ

۳۷

اره منم شنیدم تو ۳۷ سونو میگیرن

من ۳۷ میرم چون جنین عرضی بود ببینم زایمانم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی