۳ پاسخ

عالیه خیلی رسیدگی خوب بود

درحال حاضر سینا بهترین زایشگاه رو داره . حیف که من دکتر خوب پیدا نکردم اونجا وگرنه حتما میرفتم

اره خوب و تمیز بود مخصوصا زایشگاه از بخش بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان 『لیان🧸🤎』 مامان 『لیان🧸🤎』 ۴ ماهگی
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری