۲ پاسخ

من خودم این ماه روزی دوتا لتروزول خوردم شبی ی کلومیفن روز ۱۴ رفتم سونو و خانمای اینجا گفتن حتما ی آزاد سازی بزنم در کنار لتروزول و کلومیفن از شب ۵ پریودی روزی دوتا استرادیول خوردم که ضخامت رحمم بره بالا

دکتر بهت داده؟
من از روز سه روزی دو تا میخوردم تا ۵ روز روز ۷ و ۸ اچ ام جی زدم و روز ۱۲ آزاد سازی
اون ماه بی بی چکم روز۱۶ مثبت شد ولی روز ۱۷ پری شدم دیگه قرص نخوردم دو ماه بعدش باردار شدم میگن اثر آمپولا تا سه ماه میمونه میگم شاید بخاطر اونا هم بوده ک باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان عشق دوقلو🧅 مامان عشق دوقلو🧅 هفته هفدهم بارداری
مامان آلانور مامان آلانور هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان کوشولو 🩵🩷 مامان کوشولو 🩵🩷 هفته چهاردهم بارداری