به نظرتون پاهای دخترم پارانتزیه؟

تصویر
۵ پاسخ

نه اصلا

عزیزم تا سه چهار سالگی طبیعیه

تصویر

نه اصلا

نه بابا، پاهای دختر منم دقیقا همینجوریه

نورا رو بردم ارتوپد
گفتن تا ۶ سالگی نمیشه مطمئن بود
تا اون موقع یه احنایی دارن معمولا

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان دلانا❤️آوینا مامان دلانا❤️آوینا ۱۷ ماهگی