۱ پاسخ

سلام عزيزم ، اگه منظورت دكتر ضحي محمدي پور هست من پيششون ميرم . خيلي دكتر خوبيه من سزارين اختياري رو انتخاب كرده بودم و فوق العاده عالي بود زايمانم. اصلا درد احساس نكردم و خيلي ام خوب ترميم شد جاي زخمم . الانم براي IUD ميرم پيش شون

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد