۷ پاسخ

همون اولین سونوگرافیت بین ۶تا۸هفته

مال من همون هفته ۷ک رفتم سنو قلب دوتاساک تشکیل شده بود وهرکدومم قلب اوکی بودن

بارداری دوقلو که الکی نیست باید ارثی باشه تو موارد خیلی پایین اونایی که دارو تنبلی تخمدان میخورن ممکن دوقلو باردار شن

اگه دوتا ساک باشه همون سونو اولی می‌فهمن. اما برا همسان ها یکم دیر تر می‌فهمن چون تو یه کیسه هستن

هفت هفته

وقتی سونوگرافی تشکیل قلب انجام میشه

برای ساک بارداری و قلب بری ۶تا۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان هلن مامان هلن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقم 🥜 مامان فندوقم 🥜 ۷ ماهگی
 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی😍🐣 مامان نینی😍🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته یازدهم بارداری