۴ پاسخ

برای من اصن نمیگیره

دختر من آب و چای و شربت و اینجور چیزا باشه قشنگ میگیره تا قطره آخر میخوره ولی شیر رو چون زیاد دوست نداره نمیگیره

من از نه ماهگی گرفت

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان بردیا و جوجه مامان بردیا و جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری