دختر منم اونجوری بود پماد کالاندولا زدم خوب شد
بعد هر بار پی پی بشورش و پماد زینک یا ان ان بزن خوب میشه
موقعی ک متوجه میشی پی پی زود تعویضش کن
ان ان میزدم بدک نبود هربار پی پی میکنه میشورم با صابون فیروز بعدشم با آب و ضدعفونی میشورم بعدخشک کردن پماد میزنم و یکم باز میزارم که هوا بخوره
پسر منم هست امروز بردم دکتر پماد داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.