۶ پاسخ

وای پسرمنم جیغ میزنه صداش همه گرفته

انقدجیغ میزنه باصدای بلند
میگم حالاهمسایه هافکرمیکنن ماداریم یه بلایی سربچه میاریم😂😫

صداشونو تازه کشف کردن دوس دارن جیغ بزنن😃

اگه جیغ زدنش همراه با بی قراری شدید کم خوابی و کم اشتهایی بود یا تب کرد حتما ببر دکتر

دلایل مختلف داره مثل یاد گرفتن واکنش ها،درد و ناراحتی،نیاز به توجه یاآغوش،خستگی و بی حوصلگی
گشنگی،تشنگی،ابراز احساسات و ابراز هیجانات
دختر من هم بعضی روزا یهو یه جیغ میزنه😄

اره دخترم هم اینطوریه😅

سوال های مرتبط

مامان موهبت الهی مامان موهبت الهی ۱۳ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۶ ماهگی
مامان دیار🩵 مامان دیار🩵 ۱۱ ماهگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی