۱۱ پاسخ

من زیادی شاید روزی یک کیلو

من خیلی دوس دارم از ترس قند رعایت میکنم

من خیلی میخورم فک کنم قندم رفته بالا

من از شیرینیجات متنفرم همیشه هم سرگیجه دارم

من عاشق شیرینی ام ولی می ترسم زیاد نمی خورم🤤🥹

من من اصن نخورن میمیرم هرررچیز شیرینی ک فکرشو بکنی تاالان خوردم اونم زیاد ولی چند روز پیش ازمایش قند دادم خداروشکر نداشتم

من تو حسرت بستنی یخی موندم دلم میخاد بخورم اما میترسم قندم بره بالا 🥲

مثل من دوهفته دیگه آزمایش قند دارم

من ک عاشق ترشی جات. ابلیمو. اصلا اینارو میخورم مزه ترشی بهم نمیده همش دنبال یه چیزی ام که سبقت بگیره از ترش بودن قبلیه😂😋

من عاشق شیرینیجاتم ولی خب تو خوردن رعایت میکنم

منم 🤚

سوال های مرتبط

مامان مامان آوینا مامان مامان آوینا ۲ ماهگی
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهشتم بارداری