۷ پاسخ

منم دارم عرق نهنا میخورم سری خوب میشم

من چون درد معده داشتم صبح ناشتا پنتوپرازول ۲۰ و گاهی زیاد درد میگرفتم شربت معدهه دکترم داده

آخیه خواهر من از اول بارداریم سوزش دارم

من پدرم در اومده از سوزش معده،هیچی نداد

من دارم دکتر دارو نمیده میگه برا بچه مضره باید وعده های غذایی تو بیشتر کنی با حجم کم و زیاد بجویی ترشیجاتم نخوری

از کی سوزش معدتون شرو شد خانوما من هنوز ی‌ هفته ب موئدم مونده ولی دو سه روزه معدم میسوزه ناجوررررر معدمم مطمئنم مشکلی ندارد

من هیچی نداد

سوال های مرتبط

مامان دیار🌱✨ مامان دیار🌱✨ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 مامان کشمشی🩷👧🏻🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری