خانما قرص معده تو بارداری چی بخورم؟؟

۷ پاسخ

پنتومید یا نولپازا با شربت ادی ژل (برای اسید معده هستش) ازاده تو بارداری و منع مصرف نداره❤️

بمن گف ناشتا پنتوپرازول بخورم پایین ترین دوز

ممنون عزیزم

عزیزم دکتر ب من گف فاموتیدین یا پنتاپرازول بخور

با توجه به شرایطتون و اینکه معده تون چه مشکلی داره تجویز می کنن، من رفتم دکتر با توجه به شرایطم فاموتیدین داد

ب من گفت هیوسین بخور درد داشتی

دکتر میده بهش بگو

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی