شربت آلومینیوم ام جی میدن
قرص امپرازول هممیدن
از معده درد نگو که بیچارم کرد..من کلا قبل از بارداریمم ورم معده و درد معده داشتم تا اومدم برم معده درد رو درمان کنم خدا خواست برام و باردار شدم..الانم بخاطر هورمونا وضعم بدتر شد...همین دو شب پیش تا صبح از درد نخوابیدم..بیچاره شدم...با اینکه خیلی تو غذا خوردن رعایت میکنم ولی معده درد باهامه..چون تو سه ماهه اولم هستم و داره ارگان های جنین تشکیل میشه جرات ندارم هیچ دارویی خودسر استفاده کنم..تازه دیروز تونستم دکتر خودمو ببینم.یه کپسول لانزو ۱۵ برام نوشت که باید ناشتا بخورم.تو اینترنتم نوشته خطری برا جنین نداره...ولی حتما برو دکتر .خودسر کاری نکنی...
سلام مامانای عزیز
من شنبه رفته بودم سرویس بهداشتی بعد روی دستمال چند نقطه کوچولو خون دیدم رفتم دکتر بهم شیاف پروژسترون داد ولی استفاده نکردم کلا همون چند نقطه هم دیگه ندیدم بهم گفت برای چهار شنبه برم سونو برای قلب بچه ولی من چهار شنبه ۷هفته و دو روزم میشه مشکلی نداره
من فاموتدین 20میخورم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.