سلام خانوما برای اسید معده و سوزش معده چی میخورین؟

۷ پاسخ

شربت آلمینیوم ام جی از داروخانه بخر بخور برا بارداری هم ضرر نداره منم موقع بارداری میخوردم

بستنی معجزه اس وانیلی

نمک و نعنا خشک میخورم

حرص خواهر من
من فقط حرص میخورم از دست این سوزش معده

سیب با پوست

برا من هیچی جواب نداد فقط نون خشک نون میزاشتم توسینی بعد که خشک میشد هروقعه سوزش داشتم می خوردم اروم میشدم

قرص لانزو

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان عشق جان مامان عشق جان هفته سی‌ام بارداری