قبل بارداری پنتوپرازول ولی الان آدامس میخورم یا تحمل میکنم
من چون ویار ترش دارم مخصوصا لواشک دکترم گفت صبح ناشتا شربت عسل و لیمو با آب یخ بخورم بستنی یخی بخورم برای اسید معده زیاد هم گفت نون خشک بخورم از این چیپس نون ها
پنتوبرازول صبح ناشتا آب رو آتیشه
فاموتدین ۴۰
عزیزم شما بارداری. حواست باشه هر دارویی مجاز به استفاده نیستی. حتما با پزشک مشورت کن
عرق نعنا بارهنگ
پنتوپرازول صبح ها میخورم ناشتا قشنگ کنترل میکنه
بستنی وانیلی
هر روز صبح آب ولرم می خورم
نیم ساعت بعد صبحانه یا هر چیزی که خواستم
ادویه و غذاهای تند و ترش زیاد نمی خورم
من شربت و میخورم اوکی تر میشم..ولی چیزای که نعنایی هست ممنوعه
بمن دکتر قرص داد برای کاهش اسید معده
با دکترتون مشورت کنید حتما
یکیاز راه های امن هم نخوردن غذاهای ترش
و مصرف آدامس نعنایی بعد غذا هست
همسرم اینو میخوره خیلییی جواب گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.