سلام خانما برا تهوع و اسید معده چی دارویی بگیرم هفت هفتمه

۴ پاسخ

من دکترم بهم زینتوماس داد اب رو اتیش قرصش رنجبیل توشه خیلی کمک میکنه.اما اصلا ب حرف ما اعتماد نکن ب دکترت بگو

سر خود چیزی نخور . برو دکتر بهت دارو بده

اندسترون کلا ویارو صفر میکن

اوایل فاموتیدین دادن بهم برای معده درد
برای تهوع ندادن

الان برای اسید معده پنتوپرازول ۴۰ دادن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد