۶ پاسخ

چیزای نفاخ نخور

مرسی عزیزم

اون به تغذیه بچه بعد تولد بستگی داره .سردیجات نباید بخوری .
به نظر من هر چی استرس دوره با داری بیشتر باشه کولیک بچه شدیدتر .

کولیک معده

اره ببخشید اشتباه گفتم

کولیک؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان RoSa مامان RoSa هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری