خانما گهواره کاربرد داره بخرم

۴ پاسخ

من واسه پسرم یه کوچیکشو داشتم تا چند ماه روزا میزاشتم توش تواون میخوابید و خیلی به دردم خورد ولی فقط تقریبا ۵ .۶ ماه اول

خیلی البته من بانوج داشتم یا همون ننو

من میخام تاب بگیرم بنظرم بهتر باشه

آره خیلی خوبه حتما بخر نمیذاره بچه کولیک رفلاکس بگیره راحت می‌خوابه تکونش میدی مثل آغوش مادره هم کنار تخت خودت میشه بذاری همه سالن اتاق خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان نورِخدا💖 مامان نورِخدا💖 روزهای ابتدایی تولد