شوهرم میگه بچه برقش می گیره🤣🤣🤣
من استفاده نکردم و تجربه ندارم،اما چیزی که دارم میبینم مشخصه بالای بیست میلیون قیمتشه و اندازش به یکسال هم نمیرسه
من دقیقا همین مدل دارم،دخترم کوچولو تر که بود نمیخوابید الان یه هفته س توش میخوابه دیگه
من گرفتم بچم با اینکه کوچکه میزارم داخلش راحت میخوابه ولی همه دعوام میکنن که نزار گذاشتی روشنش نکن کم بزار داخلش بمونه و...
من گرفتم کیکابو پسرم کلا داخل اون میخوابه راضیم فقط زود کوچیک میشه
منم نگرفتم
گهواره ننو بخر عالیه،اینو خواهرم خرید استفاده نکرد،داد به من منم فک نکنم استفاده کنم😆
من میخواستم بخرم فروشنده گفت واسه بچه های رفلکسی خوبه هرموقع دیدی رفلکس داره بخر الان بخری رفلکس نداشته باشه کاربردی نداره
خیلی کوچیکه
فقط چند ماه اول جواب میده
به نظرم چیزی بگیری که لاقل تا یک سال و نیم جواب بده خیلی منطقی تره
به نظرم زود کوچیک میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.