خانما گهواره برقی ماستلا خوبه؟
یا گهواره ننو؟

۶ پاسخ

ننو برای مهره های کمر استاندارد نیست

ننو‌‌خوبه
سر پسر اولم برقی گرفتم اصلا کاربرد نداشت فقط اتاق و سیسمونی رو قشنگ کرده بود،بعد ننو گرفتم خیلی خوب بود

من چند نفری ک استفاده کردن دیدم خیلیییی راضی بودن از ننو

من ماستلا گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم

برقی بدردنمیخوره به نظر من منم اول میخواستم بگیرم تحقیق کردم میگن اصلا بچه رواونطورکه باید تکون نمیده

ننو خیلی کاربردی تره

سوال های مرتبط

مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
Mariya Mariya قصد بارداری