خانما بنظرتون گهواره برقی خوبه یا ننو؟

۶ پاسخ

ننو.

تکون های گهواره برقی فکر کنم ایمن‌ترن

ننو من میگم بهتره

من که برقی میترسم بچرو بزارم بخابم اخه برق نگیرش

من که گزاشتم دنیا آمد اگه خیلی گریه میکرد اذیت کرد بعد گهواره ننو بگیرم

من ننو گرفتم نمیدونم برقی عزیز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد