بنظرتون ننو،بانوج،گهواره کدوم خوبه،یه چیزراحت میخام ،

۳ پاسخ

من یکی دوتا از اطرافیانم بانوج داشتن میگفتن بچه یکم که بزرگتر میشع تکون میخوره یا غلط میزنه برمیگرده منم ترسیدم گهوارع خریدم

چه فرقی دارن؟

من بانوج خریدم تازمانی که یک بزرگتر بشه کولیکش کم بشه ،گهواره یاتخت کنار مادرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری