خانما بین گهواره برقی و گهواره ننو کدوم بهتره؟

۷ پاسخ

من خودم ننو میگیرم چون خیلی تعریفش رو شنیدم دو سه نفری بهم گفتن گهواره برقی نخر چتن بچه های ما اصلا داخلش نموندن

من گهواره برقی نو دارم ده بارم استفاده نشده چون همش خونه مامانم چون جا ندارم دارم میفروشم خواستی بگو برات مناسب حساب میکنم از گهواره دستیا خیلی بهتره

والا من تخت و گهواره خریدم
ولی فقط ب عنوان تخت کنار مادر استفاده کردم کلا به تکون گهواره ای عادتش ندادم
رو پا هم میخوابوندمش
البته بچه من از اول شیرخشکی بود

من کهواره برقی گرفتم به شدت راضی بودم

ننو.

پسر من هیچکدوم نمیموند

اگه کولیکی باشه ننو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مُهَنّا مامان مُهَنّا ۶ ماهگی
مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد