بنظرتون گهواره لازمه بگیرم ؟
میخوام ننو بخرم

۱۳ پاسخ

ننو خوبه منم نگرفتم ولی حتمی میگیرم

ننو عالیه

یکی از واجباته

ننو عالیه من برا پسرم گرفتم از گهواره خیلی بهتره

بله خوبه
مخصپصا ماهایی مه بچه دیگه داریم
نمیشه زمین گذاشت نوزادو چون ممکنه نبینن و بیوفتن روش ولی تو ننو خیالت راحته
من پیج فروشگاهی دارم خواستی در خدمتم

تصویر

ننو بخر فقط خیلیم خوبع و کاربردی تره بچه توش خیلی اروم میگیره

ننو پایه فلزی بگیر . چوبی ها زیاد محکم نیستن با تکون دادن بچه تکون میخورن حس می‌کنی الان میوفته

منم ننو خریدم خیلی خوبه واقعن

ننو عالیه

من ننو خریدم اینو گرفتم😍

تصویر

ننو خیلی خوبه مخصوصا اگه بچه دل دردی باشه
من فقط ننو‌گرفتم و تخت دومنظوره کودک و نوجوان

گهواره به نظر من ن اگه کسی داره از ش قرض بگیر من می‌خوام همین کارو بکنم

ننو عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌وپنجم بارداری
Mariya Mariya قصد بارداری
مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ ۲ ماهگی