ننو بگیرم یا گهواره ؟؟

۵ پاسخ

من ننو گرفتم هرکی گرفته راضی بوده

ننو خوبه

ننو بهتره
دامنه حرکتش مثل آغوش مادره هم اینکه برای رفلاکس خوبه کلا اکثر نینی ها ننو دوس دارن
من دوقلو خریدم
ولی اگه گهواره میخری برقی بخر چون مدلای دیگ خیلی زشتن...

من ننو میگیرم

گهواره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مُهَنّا مامان مُهَنّا ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ مامان ✨🧸مَهـــرو🧸✨ ۲ ماهگی
مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی