قطره ی اهن رو از چه ماهی باید شروع کرد؟

۱۰ پاسخ

چرا همه میگن پایان ۶ماهگی اشتباهه هرموقع وزنش دوبرابر وزن تولدش شد باید شروع بشه

وفتی وزنش دوبرابر تولد بشه

۶ماهگی

دکتر پسرم گفت اول هفت ماهگی

۶ماهگی

دکتر دخترم گفت از چهارماه باید داد

اگرتک قلو هست۶ماهگی

پایان شش ماهگی

من از۳ماهگی

شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان کوکی🍪و دونات🍩 مامان کوکی🍪و دونات🍩 ۱۲ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان دلژین مامان دلژین ۱۴ ماهگی