علت بی تابی نوازد و نگرفتن سینه در چیست

۸ پاسخ

رفلاکس

عزیزم همیشه چک کن ببین آفت دهانی نزده باشه چون باعث میشه شیرنخوره

دلدرده

یا آروغ دارع
یا دلش درد میکنه
شاید بد خواب شده

گوش درد. دل درد

دلدرد

کلا نمیگیره یا گاهی اوقات؟

بعضی وقتا آروغ تو گلوشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۱۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان جونه دل❤️ مامان جونه دل❤️ ۱۰ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی