۶ پاسخ

آره ایشالا بخوابن 🥰

حالا ممکن هم هست بچت راحت بخوابه ایشاالله ک ازون فندوقایی باشه ک راحت میخوابه

انشالله که اونجوری باشه دیه از بارداری خلاص بشیم😂🤦🏼‍♀️

شبا چیزای شیرین نخور چون هر جور جنینی عادت کرده بدنیا هم بیاد ان شا الله همون جور میشه...سعی کن خوابشو تو شب بندازی شبا چیزای شیرین نخوری که تکون نخوره بخوابه عوضش روز بخور

دهن من یکی الان داره سرویییییس میشه😭

دقیقااااااا

سوال های مرتبط