۵ پاسخ

مال منم نیومد دیگه

اوخی🤭😍

مثل پسرمن😕😕

من دوست داشتم بهمن بشه زود اومد دی ماهی شد
شما هم منتظرین بیاد نمیاد
سالم باشن دیر و زودش مهم نیست

میاد نگران نباش
بطوری بیاد و خستت کنه تصمیم بگیری برش گردونی اون تو دوباره😂🤣

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو مامان فرشته‌ها‌ی دوقلو ۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی