دیگه اخراشه تموم میشه بسلامتی نینی میادبغلت
ب دکترت بگو قرص ناشتا برات مینویسه دیگه اینجوری نمیشه
واای ارههه😫😫😫😫😫😫😫😫
فاموتدین بخور
منم اسید معدم زیاده خیلی دکتر یک شربتی داده اون بعد از غذا یک قاشق میخورم خوبم خداروشکر
من تجربی میگم میوه به رو من خیلی جواب داده مثل آب رو اتیشه
میره داخل معده انگار همه اسید معده رو جذب خودش میکنه ـ
امتحانش کن شاید رو شماهم جواب داد
منم ایقدر اسیدم زیاد میشه میارم بالا،شیر سرد و شربت ادی ژل یکم اثر داره
من تا صبح روزی که رفتم بیمارستان بستری بشم اسید معده همراهم بود😅
طبیعی هست
منم .الان یک بستنی خوردم بلکه نمیرم
طبیعی هست منم همیجور شدم دو سه شب
منم اینجوریممم هر از گاهی هم واقعا میاد😂😂🥲🥲
وای منم همینم دارم میمیرم
وای منم داغونم کرده دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.