خيلي معدم ميسوزه چيكاركنم🥹

۴ پاسخ

منم الان داره میسوزه خیلی این بچه هم هی میزنه تو دنده هام بدجور تکون میخوره نمیذاره بخوابم دسشویی دارم کمرم درد میکنه حال ندارم بلندشم

فاموتیدین

سیب خوبه .شیر سرد خوبه .آدامس بجو.سنجد هم خوبه

خیار بخور

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد