مامانا من معدم خیلی خیلی میسوزه چی بخورم خوبه؟

۲ پاسخ

عرق نعنا بخور اگه خیلی تند بود با اب قاطی کن

من سر معدم ك خيلي ترش ميكردم ب دكترم گفتم پنتوپرازول٢٠ بهم داد امروز خوردم فعلا بهترم از صب باز با دكتت مشورت كن سرخود چيزي نخور

سوال های مرتبط

مامان دُخملی🩷💚 مامان دُخملی🩷💚 ۶ ماهگی