درمان تپش قلب چیه
عصبانی شدم تپش قلب گرفتم

۵ پاسخ

من کلا استرسیم ولی تو اروم ترین حالت ممکنم یهو تپش میگیرم که قلبمو حس میکنم تکون میخوره بس میزنه دکترم دیروز گفتن هفته که بالا میره تپشم بالا میره اگر زیاد و همیشگی بود باید بری دکترقلب منم میخام برم.

من دکتر قرص پراپرانول داد گفت هر وقت دچار شدی یکی بخور

گلاب بخور

نفستو با دم و‌باز دم‌بده بیرون‌، آب رو‌اروم آروم بخور

نفس عمیق دم بازدم تو هوای آزاد انجام بده...اب خنک بخور

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی