۴ پاسخ

منم ميدم با اینکه رقیقه ۵روزی یه بار دفع داره ولی خب وزن گیری بچه باهاش خوبه

به دخترمن ک خیلی افتاده بود تپلش کرده بودبخاطر نفخ دخترم عوض کردم ببلاک ای ارمیدم ک وزن دهیش خوب نیست

من
بله چون ارژیمیه

من میدادم
اره هستش
سخت حل میشه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان هلو انجیری مامان هلو انجیری ۱۱ ماهگی