شیرخشک ببلاک چطوره؟؟

۸ پاسخ

اصلا وزن دهی نداره

تعریفی نیست اصلا

اصن وزن دهی نداره

نان بده

من ببلاک ای آر میدم خوبه راضیم یبوست نمیده وزن دهی هم نرماله

خواستی بگیری ببلاک کامفورت بگیر

خوبه من به پسرم از ۲۰ روزگی دادم تا حالا نه یبوست شده نه اسهال راضی ام

من میدادم به بچم اصلاخوب نبودوزن نمی‌گرفت دکترعوضش کرد

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۲ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی