۱۱ پاسخ

من از۱۳هفتگی دارم🚶🏻‍♀️

منم ندارم

ولی من اصلا تاالان هیچ ترشح سینه ای نداشتم حتی سفیدک هم نمیزنه
اینشم نرماله؟؟🤔

شب ها میاد

مال منم مثل شیلنگ ابه

من از ۲۸ هفتگی خیییلی کم میومد در حد چند قطره

منم دارم
میگن اصلا نباید بهش دست زد

من ندارم🤔

آره من داشتم الان تبدیل ب شیر شده

منم تازگیا متوجه شدم دارم

هر از گاهی هست
طبیعیه
فقط دست نزن بهش
سینت هم فشار یا مالش ندی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۹ ماهگی