مامانا میتونم یکم اب سیب و اب پرتغال ب نویان بدم؟

۶ پاسخ

اگر خود میوه رو میخوره از آبش بهتره، اما در کل در حجم کم ایرادی نداره

مگه نمیدی من از ۵ماهگی میدم

بله برای زیر یک سال ممنوع

وا هر روز بده

آره بده من از خیلی وقت میدم

بله دیگه یکسالشه میتونی

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی