مامانا من گوشی خیلی تودستمه ضررنداره واسه جنین؟

۲ پاسخ

منم همش تو گوشیم نه بابا

منم همینطورم تنها راه سرگرمی همینه

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان وروجک ها مامان وروجک ها هفته چهلم بارداری