۵ پاسخ

احتمال داره ریفلاکس یا کولیک داشته باشه نتونه بخوره ببر دکتر .یا گوش درد امتحانش ضرر نداره ببر دکتر.پسر منم نمیخورد ایستاد بهش شیر میدادم

نذار گرسنه بشه تند تند سینتو بکن دهنش تو پوزیشن های مختلف امتحان کن
شاید جهش شیرت کم شده لاکتاول و گالاکتومید بخور

کمکی میدادی بهش؟

شیشه هم در کنارش میخورده یا فقط شیر مادر☺️

ماله منم نمی گیره میدوشم به شیشه شیر میدم میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 ۱۴ ماهگی