مامانای دزفولی سزارین پیش کی انجام دادین راضی بودین؟

۳ پاسخ

علوی خیلی کارش خوبه دستش اصلان درد نداره

من علوی بودم عالی بود

مگه تو دزفول سزارین میکنن

سوال های مرتبط