سلام کسی اقداماتی برا ذخیره بندناف کرده؟

۶ پاسخ

من خیلی دوس دارم ذخیره کنم ولی میگن خیلی هزینه اولیه میگیرن

اول هم ی مقدار هزینه میگیرن
و بعد هم سالیانه باید ی مبلغی پرداخت میکنید

از هفته ۳۴ ب بعد
تماس میگیری با بانک ذخیره خون بند ناف شهرتون
بهتون میگن چکار باید کنید
ی سری آزمایشات داره ک انجام میدید
بعد هم روز زایمان تماس میگیری با اون مسئولش و میان کارهای انتقال را انجام میدن

من برای پسر اولم گرفتم . شرایط اقساطی هم‌دارن https://www.rsct.ir/pricing/collection

۳۴ هفته باید اقدام کرد

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان پسر جون🐣 مامان پسر جون🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی