اب دور جنین چند باشه باشه بستری میکنن؟

۳ پاسخ

برای من ۸ شد گفت یک هفته بعد دوباره سونو بدم
بعد ی هفته ۶ شد گف بستری بعد شد ۴ گفت پایین‌تر بیاد ختم بارداری میدم خداروشکر شد ۷ مرخصم کردن
اما نباید تکون بخوری مایعات فراوان،سرم و هر روز nst دارم سونو ام دارم

با ۵ من سزارین اورژانسی شدم
۸ ب پایین باید مراقبت کرد و‌ چک بشه

زیر هشت فک کنم خطرناک

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۹ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان آراد🐥🫀💙 مامان آراد🐥🫀💙 ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی