۱۷هفته۵روز برم آنومالی بنظرتون‌خوبه؟

۹ پاسخ

منم تو همین هفته شما دقیقا رفتم۱۷هفته و ۵روز

بله میشه من ۱۷هفته وسه روزرفتم
همچیم معلوم بود

مال من جنسیت و ۱۹هفته گفت

صب کن ۱۸هفته شو بعد برو

من دکترم ۱۷ هفته و یک روز نوشته بود واسه آنومالی

زوده خیلی من ۲۱هفته رفتم قشنگ همه چیزو تونست ببینه

بله من ۱۷هفته وشش روزرفتم

۱۸ هفته و ۲ روز برو

هجده تمام شد برو

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان ویانا مامان ویانا ۹ ماهگی
مامان السا مامان السا ۸ ماهگی
مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی