۳ پاسخ

بیمارستان امام حسین هم خیلی گرونه ولی سزارین همون ۲۰ تومن در میاد

سلام من مامانم رفته بود با یک اتاق شخصی با بیمه ۳۸ میلیون براش هزینه برداشته صبحانه هم که میدن همون ۴۰ تومن ولی بیمارستان امام رضا خیلی خوبه هزینه هاش

کسی مشهد سزارین اختیاری داشته چقدره قیمتش ؟؟

سوال های مرتبط

مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری