پریود شدم 🫠🫠🫠

۴ پاسخ

🙁خیلی حس بدیع درک میکنم

نه 😥😥😥

همدردیم

اخییی عزیزم انشاالله ماه بعد😔💔💋

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامانینی آینده مامانینی آینده قصد بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سیزدهم بارداری
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
مامان اقا برسام🩵🫧 مامان اقا برسام🩵🫧 هفته بیست‌وششم بارداری
بدون نام بدون نام قصد بارداری