من پریود شدم روز ۱۸امپول لزادسازی🫠🫠

۱۰ پاسخ

طبیعیه من روز۱۶ شدم و ۳روز زودتر از موعدم

بجهوها من نمیدونم الان لک زیا پریودم

ن یار دوم ازادسازی میزنم بی‌ بی زوم روز۱۲و۱۳و۱۵و۱۶و۱۸منفی یعنی اولش حاله میندازه بعد میرف

الان لتروزول رو 5روز روزی سه عدد خوردم...از فردا سه روز روزی 25واحد سینال آف بزنم..بعد سه شنبه برم برای سونو

بچه ها حالم خیای بده دوست تدارم ادامه بدم دکتر رفتن و

این ماه بهم گفت آی یو آی کنم

منم روز 19 آزاد سازی پریود شدم

قبلش یعنی بی بی چک زدی

باور اولته ازاد سازی میزنی؟

🫂🫂🫂

سوال های مرتبط

♡دیارکوروش♡ ♡دیارکوروش♡ قصد بارداری
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
نازنین🎀✨ نازنین🎀✨ قصد بارداری
مامان بشه🤰🏻 مامان بشه🤰🏻 قصد بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامانینی آینده مامانینی آینده قصد بارداری