نوزادم یبوست گرفت چیکارکنم

۳ پاسخ

شیاف بزن واسش
دخترخالم برای بچش می‌گذاشت دو دقیقه بعد دستشویی میکرد😂

پدی لاکت بهش بده پدی لاکت پروبیوتیک هست هم برای اسهال رو خوب میکنه هم برای یبوست

چن روزه دسشوی نکرده؟

سوال های مرتبط

مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی
مامان آریانا مامان آریانا ۹ ماهگی
مامان نورا حیدری مامان نورا حیدری ۱۵ ماهگی