چیکارکنم بینی نوزادم گرفته بازشه زود

۵ پاسخ

اگه اذیت بود هنوز از پوار بینی استفاده کن

ی قطره از شیرتو بریز تو بینیش

قطره بریز
دور بینیشو با وازلین کودک چرب کن کمتر کیپ میشه

یک ماهشع میشه؟

قطره ی سدیم کلراید

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱۴ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان نورا حیدری مامان نورا حیدری ۱۵ ماهگی