خانما حاملگی پسر راحته یا دختر ؟؟

۱۷۶ پاسخ

برا من پسره بشدت بارداری سختی داشتم🥲

صددرصد پسرررر😫سر اولی خیلی راحت تر بودم

ربطی ب جنسیت نداره
ب مقاومت و بنیه بدنت مربوطه

هیچکدوم😮‍💨😮‍💨😮‍💨من پسره بیچاره شدم به خدا

پسر سخت تره چون شکمت پایین تره دختر گرد تره شکم راحت تره

جنسیت مهم نیس عزیزم سن مهمه هر چی کم سن تر باشی بارداری راحت تره...

هردو بارداریم پسر بود و خیلی سخت بود ویار و کمر درد

من برا دوتا پسرام خیلی احساس سنگینی میکردم ولی این یکی دختره حس میکنم راحت ترم نسب ب پسرام سبک ترم

پس ۸۰ دردصد گفتین دختر راحته🫠🫠

برای من که تجربه بارداری هر دو جنس را دارم بارداری دختر راحتره البته من الان دوقلو باردارم خیلی سخته ولی اگه یه قلو بود میدونم راحت بود درکل دختر برای من آسون ت هست

فکر نکنم ربطی به جنسیت داشته باشه

من دخترم خیلی راحت بودالان پسره داغون شدم

من بچم دختر از اول معده درد داشتم شدید دوستمم باردار بود بچشم پسر بود اونم همین طور از اول معده درد شدید داشت😑😐بنظرم به بدن بستگی داره نه جنسیت

دختر و نمی دونم والله ولی سر پسر سه ماه اول خیلی سخت بود

به نام خدا جفتش سخته 😂

دختر تجربه نکردم ولی شندیم که میگن پسر راحت تره

من پسر باردارم از اول تا الان هیچی از بارداری نفهمیدم😐😅

دختر راحته

پسر خیلی سخته

چرا تاپیک ۸ ماه قبل الان اومده 😅

من‌ خودم‌ سرپسرحالم‌ خوبه‌ سردختروحشتناک‌ حالم‌ بدمیشه‌ ولی‌ زنداداشم‌ برعکس‌ منه‌

دختر رااااحته

فک کنم پسر

من دختر باردارم راحته

من پسرم راحت بود این دختر جان 🩷تا الان به هزار نوع درد آشنایم کرده

سن خیلی تاثیر داره
به جنسیت ربطی نداره

بستگی به بدن فرد داره کلا. سر بارداری پسرم ویارم وحشتناک بود خیلی الان ویارم سبک تره ولی خودم فعلا هفته 24هستم انگار پا به ماه هستم و سنگین با اینکه شکم ندارم

من پسره بچم راحت بودم تا الان که

دختر سخته و اولین بارداری سخته من داشتم میمردم سه ماه اول

برا من دختر سخت تر از پسر

من هردو پسر.. و هردو راحت بودن برام.

پسر سخته

من پسر دارم و ودرم در اومده
دوستمم دختر داره از من بیچاره تر شده
فک نکنم اصلا ربط داشته باشه☹️

ربطی به جنسیت نداره بنظرم به سن و بدن من بچه اولمو اوایل دهه بیست سالگی باردار شدم اصلا نفهمیدم چطور ۹ ماه گذشت برعکس بارداری بعد ۳۰ سالگیم خیلی چالش برانگیز و سخت بود

من پسر باردارم اصن هیچی نفهمیدم انقد راحت بودم

ربطی نداره اصلا

دختر

برا من هردوجنسیت سخت بود

به جنسیت ربطی نداره من دوتا پسر اوردم هردوتا سخت ترین بودن

اولی پسر بود جز ویار چیزی اذیتم نکرد ولی این دختره از کمر درد دارم میمیرم

فرقی نداره

بنظرمن بارداری دوم خیلی بدتره از اولع 😭

هیچکدوم🤣

هیچکدام

ربطی به دختر پسر بودن نداره گلم سخته

پسر سخته آدم انگار ۱۰۰ کیلو شده سنگین

هر خانومی با توجه به شرایط بدن خودش و ژنتیک میتونه بارداری متفاوتی داشته باشه.. بعضیا برا پسر بعضیا دختر سخت شونه بعضیا هر دو بعضیا هم کلا دوران رو به راحتی میگذرونن ربطی به جنسیت نداره

من دختره اذیت نشدم زیاد

دختر راحت

من دختر دارم بارداریم خیلیییی سخت بود سه ماه اول که ویار شدید داشتم این سه ماه آخرم دارم پوووره میشم🥲

ربطی ب جنسیت نداره.ولی شنیدم دختر سخت تره

پسر کمر درد و پا درد بیشتری داری

وای من اینم پسره
روزی چن بار مرگمو میبینم

به جنسیت نیس حتی ب اولی دومی ام نیس به نظرم فقط ب بدن خودت واینکه تو چه سنی باردار میشی هرچی سن کمتر راحت تر

من تجربه بارداری دو پسر و یک دختر رو دارم.دختر سخت تره

من ک پسر دارم
خیلی سخت بود

دختر ازپسرراحتره

صدرصد پسر خیلی خستی کشیدم

به جنسیت نیست
به نظرم همش به روحیه و حال آدمه 🥲

من دختر دارم دهنم سرویس شده

برای من که دختره سخته

من دختره خیلی اذیتم

صددرصدپسرواسه دخترخیلی راحتم

من سر دخترم خیلی اذیتم

برا من پسره خدایی هیچییی نفهمیدم

پسر ک خیلی راحته

هیچ کدوم این چه سواله آخه چه فرقی داره

من توپسرای قبل بارداری راحت داشتم امازایمانای ب شدت سخت ودردای هفته ای سراین ازاول اذیتم ب مرگ رسیدم خدابخیربگذرونه برازایمانم

طبق تجربم پسر

منم پسره موقع پلند شدن ونشستن جون میدم ولی موقع دخترم اینجوری نبودم

والا بنظرم ربطی نداره البته من بارداری اولمه و خداروشکر خوب بوده همه چی اذیت نشدم ولی ب بقیه ک نگاه میکنم میبینم ربطی نداره دوست منم بچش پسر بود استراحت مطلق شد خیلی اذیت شد اون یکی دوستم دختر بود اونم اذیت شد ب بدن مادر بستگی داره همه چی

پسر خیلی سخته

بیشتریا گفتن پسر ولی بچه منم پسره نه حالت تهوع داشتم ن ویار هیچییی همه چیم عالی خداروشکر تو هفته ۹ بارداری اپاندیسمو عمل کردم حالت تهوع هایی ک داشتم فقط برای اپاندیس و عملم بود ولی بچه عالی بود
درصورتیکه بیشتریا گفتن پسر سخته
همه برمیگرده ب بنیه مادر

به نظرم اولی راحت میشه سر دختر اولم من اصلا هیچی نفهمیدم اما سر این تا پنج ماه تهوع شدید بعضی وقتا استفراغ درد کمر ولگن وپا تنگی نفس سوزش معده خارش شدید همه رو دارم تجربه میکنم

پسر سخت تره فکر کنم

از لحاظ ویار پسر خوب بود ک کمتره
ولی کمر درد و بقیه درد ها
باردازی اولم سر دخترم خیلی راحت تر بودم

پسرم خیلی راحت بود هیچی نفهمیدم هیچی
ولی الان دختره مرده زندم دراومد

نظر من اینه اصلن ب جنسیت ربطی نداره،به سن مادر،وضعیت جسمی و روحی مادر وتوان هر کسی متفاوته

فرقی نداشت برای من

از من پسره قبلیا دختر خیلی سخته بارداری پسر ی حس سنگینی بدی داری

من سر دخترم خیلی راحت بودم سر اینم راحتم ولی دیگه سنم رفته بالای ۳۰ سال اذیت میشم بدنم کشش نداره

هیچکدوم بارداری کلا سخته

واسه من دختره سرویس شدم قشنگ تا 8 ماه ویار داشتم

هر دو سخته هر دووووووو

پسر😐🤣

بارداری اول راحتتره بدن قوی تر و سالم تره، ب جنسیت نیست بستگی ب بدن داره من سر هر دوتاش ویار و شرایطم یکی بود،

هیچ کدام. هر دو سختتتت

مال من پسره خیلی اذیت میشم

من پسر باردارم تا الان که خیلی خوب بود ویارم یه ما بیشتر نبود
و خیلی سرحالم تنبل نیستم

جفتش سخته حاملگی کلا آسون نیس بنظر من

وای من که دیگه کم آوردم به خدا🥺نی نیم پسره

من موقع پسرم راحت تر بودم هم از لحاظ روانی هم جسمی

فکر نکنم به جنسیت باشه نظرهارو هم بخونی متوجه میشی تماما به سیستم بدن خودمون ربط داره مثلا من پسر دارم ولی جونم به لبم رسید تا امروز 🙈

عزیزم جنسیت تو هر بدنی متفاوته
من سر دخترم هیچیییی نفهمیدم هم خیلی سریع گذشت هم راحتت ولی اینبار اذیتم

پسرررررر

من سردخترم تایک هفته مونده بودبه زایمانم سرکاربودم اونم کارخیلی سخت فقط یک ساعت ونیمش توراه رفت بودم سختم نبوداماسراینکه پسرنمی تونم دومترراه برم

مگه فرقی هم می‌کنه☹️

من سر بارداری دوم ک‌دختره اذیت تر میشم

ربطی نداره عزیزم.
من هم دختر دارم هم الان پسر باردارم. از نظر ویار که هردو داغون شدم.
بقیش هم مثل هم بوده تا الان. نه تکونش فرقی داره نه چیز دیگه.
فقط کلا بارداری دوم و سوم احساس سنگینی بیشتری داری نسبت به اولی. چون بدنت مثل قبل نیست. استراحتتم کمتره.

من دوتا دختر باردار بودم هر دوش سخت نبود

بنظرم پسر
تجربه دختر ندارم

پسر اولیم خیلی راحت و سبک بودم .این یکی یعنی بازم پسره اما خیلی سختمه و سنگین شدم حسابی اما وزنم با بارداری اولیم یکیه

ربطی ب جنسیت نداره،من شنیده بودم دختردارا میگفتن تهوع و بیحالی زیاد داشتن یا تنبل بودن،من الان دخترباردارم ولی اصلا علائم اینجوری نداشتم خیلیم سرحال بودم،همه اطرافیانم میگفتن نه بچت پسره ب خاطر اینجوری بودنم🤣

پسر اصلا کمردرد ولگن درد نداشتم سراین از 15,هفته از درد مردم

ب بدن خودت بستگی داره فکر کنم

من اولی دختر بود خیلی راحت و خوب بود. دومی هم دختر به معنی کلمه صاف و پودر شدم. از ویار بد، فشار خون پایین، تهوع، سوزش معده، سرگیجه، تازه پوستم در لک و دانه شد. سر اولی برعکس پوستم خیلی خوب شده بود.
اصلا ربطی به جنسیت ندارد.

فرقی نداره هردو سخته

دختر نمیدونم ولی از من پسره و بشدت سخت بوده

مونده به بدن خودت من دخترم هیچی نمیدونم ولی مادر دخترا باد میکنن تهوع و ویار و ....

پسر راحتتره سر دخترم مردم و زنده شدم

تز لحاظ ویار و‌نهوع سردخترم کم بود ولی سر پسر افتضاح شدید
از لحاط جسمی سردخترم سختتر بود سرپسرم سبکتر

بنظدم پسر

من بچم پسر تا الان اصلا اذیت نبودم اما الانا دیگ فقط تکرر ادرار دارم نفس تنگی ولی از همون اول نه ویار داشتم نه تهوع و استفراغ هیچی گاهی یادم میرفت باردارم الان فقط سنگین شدم

هزارررر درصد بارداری پسرم راحت تر بودم

برا من پسره تا اینجای کار خداروشکر هیچ اذیتی نداشتم

فرقی ندارع به بدنت مربوطه

ربطی ب دختر یا پسر بودن نداره بستگی ب بدن داره

باردار اولم پسر بود راحتر بود

بارداری کلا سخته ربطی به جنسیت نداره و بیشتر به بدن خودت بستگی داره یه سریا بارداریشون راحته یه سریا بارداری هاشون سخته باید ببینی جزو کدوم دسته ای

پسرع پسرع

من ک پسر دارم خیلی واسم ۸ ماه سخت گذشت خاهر شوهرم دختر دار بود اصلا احساس حاملگی گفتن ندارن راحت می‌خورد میخابید می‌گشت من کلا درد دارم هرروز یجا

من پسر باردارم
خداروشکر تاالان هیچ مشکلی نداشتم
نه ویار و تهوع نه لکه بینی و خون ریزی ، آزمایشا و سونوهامم خداروشکر اوکی بود ، هنوزم احساس سنگینی ندارم شکمم کوچیکه و وزن بچه هم اوکیه(۳۶ هفته سه کیلو بود) ... درگیر هیچ موضوعی نبودم تو بارداری و کاملا سراسر آرامش و استراحت و خوردن و خابیدن ... درمجموع بارداری خوبی داشتم
بیستم هم زایمانمه امید وارم این ده روز رو هم بسلامتی بگذرونم
حالا دوستم پسر باردار بود تا چار ماهگی از ویار و تهوع داشت میمرد ، بعد خونریزی داشت سه ماه استراحت مطلق بود آمپول ناف و شیاف استفاده میکرد ، ۳۸ هفتگی کیسه آبش پاره شد بچه مدفوع خورد و زایمانشم طبیعی بود کلا آش و لاش شد رفت هیچی ازش نموند
ربطی به جنسیت بچه نداره ، بستگی به بدن هر فرد داره

من سرپسرم بااینکه طول سرویکسم کم بوداستراحت مطلق بودم یه دردی حس نکردم ولی الان دختره فقط مونده شاخ دربیارم هرروز یه مدل دردی خیلیییی سخت میگذره برام

من پسر دارم خیلی سختمه🥲

سر دخترم سنگین تر بودم ولی ویارم خوب بود.
این بار ویارم بده

دختر راحت تره

من اصلن بارداری سختی ندارمم

پسر سخته من کمرم و پاهام خورده همشم لکه بینی

تجربه دختر ندارم نمی‌دونم

حاملگی دوقلویی خیلی سخته 😭😭😭

برامن پسره تا الان اذیت نشدم از این به بعدو نمیدونم

بستگی به بدن مادر داره من دختره بچم ولی خداروشکر هیچ اذیتی نداشتم

من بچم پسره عالی ام خداروشکر بدون هیچ دردو مشکلی

به نظرم به خود مادر بستگی داره ربطی به جنسیت نداره

چراتاپیک ۸ ماه قبلو برام آورده گهواره🫢😕

پسر

پسررر

واسه من دختر سخت تربود

دخترفقط دختر

میگن پسر

من موقع پسرم راحت تربودم ولی این دختره خیلی اذیت شدم

پسر سنگینتره میگن

دختر بهتره

دختره بچم اصلا سخت نبود

پسر خیلی راحت تر بود برام اصلا هیچی نفهمیدم دهنم سرویس شد سر دخترم

من ک دختره
ننشو گ*ایید 😐😂😭

من دوتاشم پسره.اولی راحتتر بود ولی اینیکی خیلی اذیت شدم

هیچکدوم

صدرصد پسر منم سر اولی که پسر بود خیلی خیلی راحت تر بودم سر این که دختره واقعا پدرم دراومده

ویار دختر خیلی سخت تره

من پسر باردارم ، نه ویار داشتم نه خیلی سنگین و گنده شدم فقط شکمم بزرگ شده ، زیاد اذیت نشدم از لحاظ جسمی

فرقی نداره
کلا شانسیه😅😀من جفتشم پسر بودم ولی زمین تااسمون بارداریام فرق میکرد یکیش راحته راحت بکبش خیلی سخت

فرقی نداره خیالت راحت

من پسر دارم اصلا هیچی از بارداری نفهمیدم تا حالا😐😅

من سر پسرم خیلی درد داشتم اما دخترم خیلی خوبم

من پسرم ولی هر روز دعای مرگم میکنم

به نظرم کلا بارداری اول راحت تره دومی و سومی اینا سخت تر میشه
من سرپسرم خیلی راحت بودم تاالان

من هر دو رو تجربه کردم پسرم راحت بود دخترم بیچارم کرده

من که دختره خیلی سختم بود

من شنیدم میگن بارداری پسر سخت تر و خطرناک تره

پسر خیلی راحته خیلییی

بنظر من دختر ...من هردوشون رو تجربه دارم

دختر راحتره واسه من

والاااا فک کنم پسرررر.چون سر دخترم اصلا اذیت نشدم 😣🥴

مال منم پسره دومیه وای واژن درد منو کشته

دختر

من پسرم
سه ماه اول وحشتناک ویار داشتم
الان بهترم

بچه من دختره از همون اول احساس سنگینی داشتم. با اینکه شش کیلو هم کم کرده بودم ولی حس می کردم صدکیلوام. به زور پا می شدم الانم همینم. حالت تهوع هامم تموم نشده و ... مامانمم می گفت سر من خیلی اذیت شده ولی سر داداشم راااحت بوده

ربطی نداره.
من پسر اولم راحت
پسر دومم از اول مطلق

من ک مردم و زنده شدم تو چهار ماه اول
پسر دارا رو دیدم خیلی راحت تر بودن

هیچکدوم راحت نیس😊😢

بستگی به بدنت داره اصن به جنسیت ربطی نداره
من بارداری اول دختر بوذ خیلیم راحت بوذم
الان بارداری دوم دختره ولی نسبت ب بارداری قبل خیلی اذیت شدم

شما نینتون دختره

من که سختمه

از رو تجربه فامیلی میگم

پسر بهتره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۱ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی