خانما زایمان بچه پسر اسونتره یا دختر؟

۱۲ پاسخ

من هم زایمان دختر و پسرم شبیه هم بوده فقط پسر بیشتر دردام تو کمرم بود دختر بیشتر زیر شکم اینطور تجربه کردم

سلام عزیزم فرقی نداره .

تنها تمرکزتون رو زور زدن زور بزنی سریع یدنیا میاد

فکرنکنم ربطی داشته باشه فقط طبیعی باشی فکرکنم بستگی به وزن داشته باشه

زایمان طبیعی خیلی سخت بود؟ من میترسم از زایمان هم طبیعی هم سزارین

میگن دختر دردش شکمیه
پسر کمر و شکم همزمان و سختتره

دختر پسر داره مگه

دختر اسون تره

من دوتاشو داشتم خیلی فرقی نداشت اما دومی دختر بود و امادگی ذهنیم بیشتر بود بنظرم خیلی بهتربود

من تجربه دختر دارم طبیعی.خیلی سخته چون درداش سرده مثلا الان درد داری ده دقیقه درد نداری باز درد داری

میگن دختر من تجربه دختر ندارم ولی

دخترسختره

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۲ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۱ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ ماهگی